New labels @Franken-kleding

Auteursfoto

22 Maart

Mode blijft veranderen, dus wij ook,

Ook dit jaar zijn we weer naar De Modefabriek in Amsterdam geweest om voor jullie de allermooiste en meest trendy merken te scoren. Wij vinden dat het helemaal gelukt is en willen jullie dus even aan onze nieuwe merken introduceren. Scrol een stukje verder en zie ook alvast een kleine greep van wat nu bij ons in de winkel hangt!

Fabienne Chapot

Fabienne Chapot is een Amsterdam-based lifestyle label, vernoemd naar de founder en CEO van het merk. Haar collecties, bestaande uit een ready-to-wear collectie, schoenen, tassen, accessoires en een servieslijn, zijn fun with a little edge. Een eclectische mix van rijke kleuren en playful prints.

Vandaag is Fabienne Chapot een internationaal lifestyle brand, met een ready-to-wear collectie, schoenen, tassen, accessoires, sieraden en een servieslijn. Daarnaast heeft het merk succesvolle samenwerkingen opgezet met grote namen als KLM & Citroën. Het label heeft een flagship store in Amsterdam en wordt in meer dan 500 winkels in Europa verkocht. In 2016 werd Fabienne door EY genomineerd als Emerging Entrepeneur of the Year, waar ze de finale bereikte. Fabienne Chapot brings fun fashion for everyday life.

Second Female

Ontstaan in Copenhagen, Second Female combineert elegantie met vrouwelijke vormen. Makkelijk te dragen basics, vanuit zachte kleuren en fijne prints.

Ze onderstrepen de Scandinavische waarden van moeiteloze luxe en functionaliteit. De meest herkenbare silhouetten zijn de vrouwelijke blousejes, alledaagse jurkjes en modische gebreide stoffen.

Ze designen zo om een relevante garderobe samen te kunnen stellen welke ervoor zorgt dat je tegelijkertijd zelfverzekerdheid en comfort uit kunt stralen. Een vrouw moet haar persoonlijke uitstraling ook door haar kleding kunnen uiten, Second Female helpt daar aan mee.

Cluse

Cluse gaat nauw samen met simplicity en vindt daar ook haar sterke punten in. Eenvoud is niet zomaar saai. Het is standvastig, chique, iets waar iedereen zich in kan vinden. Geen gekke afleidingen maar juist pure materialen. Met deze mindset maken ze prachtige uurwerken.

Omdat Cluse zoveel eenvoud in zich heeft zijn ze makkelijk te combineren met je outfit en maakt het dat ook net even af.

Levi's

Kracht. Dat is de betekenis van het iconische logo met twee paarden — en vandaag de dag weerklinkt die betekenis nog steeds, meer dan een eeuw nadat het logo in 1886 voor de eerste keer op een leren lap van een 501®-jeans werd aangebracht.

Toen Levi Strauss in 1873 samen met anderen de blauwe jeans uitvond, kon hij niet bevroedden dat hij een wereldwijd merk gemaakt had dat bekend zou worden vanwege de zelfexpressie en klassieke Amerikaanse flegmatiek. En dat is het mooie aan het verhaal van Levi’s®.

Buiten de tijdloze jeans van Levi's zijn ze ook sterk aan de slag gegaan met hun batwing logo. Deze zie je terug op veel shirts, sweaters en hoodies.

Colourful Rebel

Colourful Rebel- Wie kent het tegenwoordig niet meer?
Dat is precies de kracht. Ze zijn pas begonnen in 2013 met de iconische 'Boef' shirtjes. 3 jaar later is de collectie enorm uitgebreid! Nog steeds lopen de Boef shirtjes en truien aan kop, maar nu aangevuld met gewaagde printjes, streepjes en meer pakkende teksten.

Auteursfoto

22

Maart